ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

اطلاعیه مرکز جذب و آزمون قوه قضاییه در مورد آزمون قضاوت 93

در . ارسال به اخبار آزمون ها

سایت حقوقی دادآور

مرکز جذب و آزمون معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه درباره‌ برگزاری آزمون تصدی منصب قضاء در سال 1393 اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

 

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این اطلاعیه آمده است: آزمون قضاوت سال 93 صبح روز جمعه 23 آبان ماه سال جاری در حوزه‌های مندرج در سایت سنجش برگزار می‌شود.

 

 

بر اساس این اطلاعیه، فرآیند برگزاری آزمون قضاوت از ساعت 8:30 صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد؛ بنابراین کلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند. همچنین کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه 20 آبان ماه جهت پرینت، بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

 

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

 

همچنین در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلبان می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 21 و 22 آبان ماه از ساعت 8:00 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 17:00 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و 2 قطعه عکس شخصاً به نماینده مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

 

جدول محل رفع نقص آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه در سایت سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.

 

آزمون قضاوت 93 به صورت دو مرحله‌ای (تستی و تشریحی) است و تاریخ برگزاری آزمون تستی 23 آبان ماه و تاریخ برگزاری آزمون تشریحی 26 دی ماه سال جاری است.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط